Park-häng

 
Idag har jag och Trolla varit till Hoviska, för Janina hade lite födelsedagsfirande hela dagen med grillning och sånt. Men när vi kom dit var inte Janina där längre! haha fail! Men det var massa andra folk där, så vi satt med dem en stund. De grillade, och Trolla var oerhört sugen. Som hon stirrade när folk åt korv! Så hon fick lite korv och nån köttbulle av dem nu som då :) Vem kan motstå ett par tollarögon liksom? ;)
 
Nu är min syrra här, vi dricker lite och senare ska vi gå till pullo!
 
BTW! Imorse väcktes jag av ett samtal från hittegodsavdelningen! De hade hittat min krogväska på krogen, allt var kvar, pengar, körkort och nycklar! Härligt! Så jag antar att jag är skyldig de namnlösa finska killarna en ursäkt för att jag anklagade dem här på bloggen! (inte för att de läser min blogg, än mindre vet mitt namn, men ändå :D)
 


Muppis

När ha du laga rosa i topparna? :D Fan va snyggt, passar bra på dig! :D

Svar: Nå de e bara hår-mascara, som far bort i duschen :D
Alexandra None



URL:





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?