Lords of Chernobyl & Craneium @ Leipätehdas

Min lillebror fyllde 14 år igår, så jag började där med grillfest och tårta på eftermiddagen. När det började närma sig kväll så började jag blanda drinkar! Jag var ju inte ensam som drack nån drink, däremot var jag definitivt snabbast på att dricka upp!

Sen följde jag med min moster till stan så jag var i vasa klockan 22 på kvällen. Jag bytte till högklackat och tog två lonkero och gick till Mikaela. Vi förfestade lite smått en stund och sen gick vi till Leipätehdäs. Vi såg genast bekanta. Vi satte oss med Kneet och gänget där ute.

 Mikaela och Emma

 

Vi var även med Emma och Abbe ganska kontinuerligt under kvällen. Fredrika ringde så henne hängde vi oxå med när hon kom in till Leipis! Vi träffade två killar som kom från korsnäs, precis som mig alltså. Det var ju rätt intressant, kanske det blir en korsnäsfylla så småningom! :)

 Korsnäskillarna och Mikaela

 

Under spelningarna stog vi ibland framme vid scenen och enjoyed the party. Jag och Mikkan hann tillochmed med en sväng backstage och träffa Kneet och Kix m.fl. Efteråt frågade vi runt angående efterfest. Var skulle vi vara? Vem har dricka? Vad händer? Vi talade med båda banden men bara halva Lords of Chernobyl ville efterfesta.

 Självaste Lords of Chernobyl, tack för en bra keikka!

 

Vi kom egentligen inte fram till något bra. Vi hamnade vid McDonalds för några skulle köpa mat. Sen gick vi hem till Mikaela. Satt i hennes kök och drack, hon och jag, David, Tomas (från bandet) och vad fan han andra killen nu hette. Sen kom TomasW, Fredrika och en annan kille. De satt och söp med oss och sen gick jag och det sistnämnda gänget iväg. Alltså jag Fredrika, Tomas och dendär killen, vi gick till Daniels lägenhet och drack vidare vad han nu hade där.

Det var helt trevligt och vi hade kul! Klockan gick väldigt snabbt och plötsligt var den 9 på morgonen. Då började vi alla gå mot stan och hemåt. So that ends the night! :) Jävligt lång kväll och egentligen inte värt att efterfesta, men det var iaf trevligt och roligare än att fara hem å sova ensam.

 Craneium, också en bra spelning och trevliga killar!


Muppis

haha va helvete e de dä fö fyllebild!? :D
men de va fan så kul igår! :D

Svar: haha :D ja voivoi va alla fyllebilder e suddiga och just FYLLEbilder!
Alexandra None



URL:





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?