I like my beats fast and my bass down low

Igår drack vi lite då innan krogen, och sen gick jag och syrran till pullo. Visade henne runt och sen satt vi vid ett bord. Gick sen och talade med Gusse, Kena och Mikael. Dit kom också en Anders. Vi dansade med han Anders sen haha. Jag har träffat honom med Natu för tuuusen år sen haha.
 
Vakterna vid pullo ville tala med mig. De sa att jag varit där tre gånger nu när jag blivit riktigt full. Händer det en gång till blir jag portad, men neeej det får inte hända, jag har ju spenderat hundratals euro på pullo genom åren, inte kan det ta sluuut! :(
 
Sen gick vi till karaokerummet och talade med Kneet och några andra :) Anders och Ellinore satte sig i en soffa och själv gick jag runt och träffade folk. Talade med en Elli och fick svar angående vad som hänt dendär ena natten när jag åkt hem med ett par finska killar.
 
Hängde med henne större delen av kvällen. Vi träffade Tomas, Toffe och Jamppe. Satt vid ett bord med dem och random människor. Jag drack ganska lugnt och fick inga blackouts, tråkigt men sant.
 
 
 
 
Vid stängning gick vi ut. Hela gänget stog ute + Gusse och Ellinore. Jag snackade finska med ett par killar från Björneborg. Vi funderade på efterfest. Så ringde vi efter en taxi och jag, Ellinore, Jamppe, Tomas och en random full finsk flicka åkte till Tomas.
 
Vi drack, jag körde på Malibu direkt ur flaskan. Minns inte riktigt vad som hände, vi var ute och rökte iaf och diskuterade osv. Sen sov vi där, Tomas och Ellinore i sängen och vi andra tog soffan. När de andra gått och lagt sig hade jag satt mig i fönstret med ett glas rosé och en cigg. Tagit en bild och laddat upp på facebook och varit sur för att de andra gått och lagt sig. Så kan man ju också göra :)
 
 


Gusse

neiti tule tänne . olisi asia :) ganska bra. du får ta det lugnisti nyt så blir allt bra. och glöm ej det jag sade du måste göra varje gång..

Svar: okj, jo jag får ta det lugnt, inga fler megafyllor på pullo, kanske först nästa sommar vågar jag dra en sådan där :)
Alexandra None



URL:





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?