Händelserik fredag

Guud vad vi har gjort mycket igår! Jag var ju i Korsnäs först, rastade hundarna så de skulle klara sig över natten där. Sen på kvällen åkte jag in till stan :D Robert kom till mig och jag började dricka. Sökte partypeople, men somsagt väldigt dött när alla är i s-joki.
 
Sen åkte vi till Vöråstan där vi träffade Emma över en cigg :)
Det var riktigt trevligt! Efter det körde vi direkt till Sundom för att hämta Tobbe.
Klockan närmade sig 10-11 nånting, och lame som vi är åkte vi så tidigt till krogen ;)
Näe men vi började vid Rocktails där vi delade på en flaska champagne som för att förfesta.
Killarna pluggar ju i Åbo, så vi talade om det, och jävlar vad sugen jag blev på en
festtrip till Åbo, får se till att göra det i höst!
 
Har sjuukt många egopics från alla toilets helfigursspeglar...
 
Sen blev det några drinkar på sky. Men det var ganska dött där, så vi gick till O'Malleys. Träffade Patte, han satt med massa bruudz så vi hängde med dem. Sanna var där, haha en såå rolig tjej jag bara träffat ett par gånger i fyllan.
 
Vi dansade och drack och sen drog vi till rocktails! Gusse kom med också föresten, vi hittade honom med nån brud på mällis så :P Vi satt på nedre våningen och drack skumpa oh dansade och fyllesnackade och tog suddiga bilder xD
 
 

Okej jag ser sliten och cp ut på denhär bilden, men jag bara måste visa när de hällde på torr-is! :D
 
Efter krogen talades det om efterfest, men nää, det blev inte av. Jag, Robert och Tobbe åkte till Robert och fick varsin blåbärs-mjölkdrink :D gott! Sen skjutsa vi hem Tobbe och efter det fick jag skjuts hem och kvällen var över :)
 
Jag och Tobbe på lysande lådor vid stängningsdags. Det börjar synas att jag dissat gymmet till förmån för alkoholen, ååh! :s


Muppis

Jag tackar för den trevliga stunden! :D



URL:





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?