Galna Flaskan Onsdag

Igår  var det onsdag och det betyder Hullu Pullo. Förfestade hos mig, började med en lonkero och sen kom Nicke och Tony. Nicke drack och var full, som vanligt :D Det gick ett tag och sen for Tony hem. Jag och nicke kollade på gamla videor från våra fylletider förut haha ;D
 
Sen kom Daniel, Rabb och Mikaela. Vi fortsatte förfesten och sen drog vi till pullo! klockan var fan typ 12 när jag kom till pullo. Träffade Gusse. Varje gång jag kommer till pullo köper jag lonkero och nasu som första beställningen. Idag ville jag vara lite annorlunda så jag beställde Aloha, lonkero och en pätkisshot!
 
Vi drack och satt vid nåt bord större delen av kvällen. Hade det trevligt med Mikaela, vi kom bra överens :D Men jag blev nog ganska så full, jag borde fan inte shotta. Blev bjuden på andra shottar också nämligen.
 
Vi satt ett tag på övervåningen också. Det var en riktigt trevlig kväll, dock med mera minnesluckor än vanligt, det var ju lite synd.
 

Jag vet inte riktigt vad som hände sen, men antagligen stängde krogen. Jag var plötsligt hemma hos mig med två killar som var helt finska. Det var ju lite lustigt eftersom jag är helt svensk och inte riktigt kan finska. Hur fan gick det till liksom? :D
 
Som tur var kom Daniel då, han sökte efter efterfest. Då for didär finska typerna. Jag vet inte vad de heter, hur de ser ut eller nånting, men de var i min ålder.
 
Sen slocknade jag och Daniel nån gång på morgonen. Vaknade på dagen och insåg att min väska var borta. Kul, några tior och mitt körkort försvunnet i den då, GRATTIS! Jag kan ju inte tro annat än att det var de finska killarna som tog den. Vad annars liksom.





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?