Födelsedagsfest

Hade en underbar födelsedag igår, träffade massa folk! Började kvällen med Daniel och förfest hos mig. Sen drog vi ut och körde bil med Robert. Det var kul, vi planerade lite Sverigeresor och sånt! Robban va ju han som va med när vi hämtade Trolla.
 
 
Sen skjutsade han oss till Pullo. Där var vi med Kix, Kneet, Gusse, Mikael och säkert nå flera. De va ganska lite folk i början men sen kom det nog mera. När jag var och köpte dricka en gång så träffade jag Alexandra, en kompis från förut! Kärt återseende. Vi drack och gick ut på cigg osv. Sen sviker minnet, men jag dansade en hel del iaf!
 


En annan gång när jag skulle köpa drinkar så träffade jag en kille som heter Tomas som jag aldrig träffat förut. Vi dansade och sen när vi var ut på cigg så såg vi bartendern Toffe! Som vi båda kände, sammanträffande!
 
Nåjaa, vi dansade lite till och jag hade helt tappat bort gänget jag var med i början på kvällen :P

När det var stängning så drog jag, Tomas, Toffe och en annan brud iväg med en chaufför. Vi for till mig och hämtade Toffes sprit som han lämnat hos mig på senaste efterfesten. Sen åkte vi till Tomas lägenhet. Jag var rejält packad, men det ska man väl va på sin födelsedag? :)
 
Minnet sviker nog en hel del från dendär natten, men vi sov iaf, det vet jag! Jag drömde massa udda drömmar om pullo, så när jag vaknade visste jag inte vad som var påriktigt. När vi vaknat chillade vi nån timme innan Tomas skjutsade mig hem med sin coola bil!
 





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?