Dansgolvet vs gymmet

Jag är så sjukt trött på att vara förkyld. Har varit smått förkyld från och till i två veckor och det går aldrig över eftersom jag hela tiden är ute och super eller tränar fast jag är sjuk. Idag lyckades jag med bedriften att träna två (korta) gympass. Nåja, jag känner nog att jag snart är frisk så. :)

Men känslan att stå på tex crosstrainern och ha världens bästa housemusic-mixar i öronen, samma som spelas på vissa dansgolv.. Det ger ungefär samma känsla som krogen. Man gör ju samma sak både på krogen och på gymmet. Man rör på sig (på krogen dansar man ju) och man hör på i princip samma musik.
 
Både ute på nattklubbarnas dansgolv och på gymmet får man samma endorfinkick. Tänk vad härligt om varje dag bestod av en tur till gymmet och på kvällen en tur ut på klubbarna! Vore inte det livet alltså :D:D Maybe I should do that!
 
 
Här kommer en låt som det känns som om ALLA är beroende av just nu! Så även jag ;P





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?