Stressad tjej


Typ stressigaste dagen på länge idag, det blir så när man annars inte kan utföra så mycket ärenden då man alltid måste förbereda sig på fest :P
Jag började iaf dagen med att gå till polisstation, men ingen iphone har kommit dit än iaf.
Sen har jag varit på stan. Var tre gånger till studioticket. Första gången var det stängt, andra gången var det olidligt lång kö, så orkade inte vänta. Tredje gången fick jag äntligen köpt biljetter till weekendfestival. Jag åker med Daniel som det är nu, vill nån haka på är det bara att hojta till.
 
Däremellan har jag varit både till alko och citymarket för att handla alkohol.
(inte för att jag ska supa på några dagar nu, men finns ju andra som ska;))
 
Sen var det dags för träning. Dubbelpass, Bodybalance och bodycombat. Jag var inte hemma förrän strax efter 8 på kvällen. Då bokade jag och Daniel hotellrum. Det var efter mycket om och men vi fick ett rum i centrum, allt är ju fullbokat nu när det är festivalen de datumen.
 
Kanske inte så mycket att göra på en dag kan tyckas, men om man måste hinna rasta hundarna och äta emellan ärendena blir det rätt stressigt. :)
 





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?