Söndag på Hullupullo

 

Förfestade lite med Gusse igår och sedan en stund med Daniel innan jag själv gick iväg till pullo. Beställde drinkar och hittade sen Mikaela, Leiron, Jens och John.  Jag och Mikaela dansade och blev bjudna på varsin Itsemurha.
 
Sen dök en väldigt full Jeanette upp. Jag gick ut på cigg med henne å Janet. Träffade dem flera gånger under kvällen sen.
 
Träffade även Tomas lite senare. Samt Patte och Toffe. Det var väldigt mycket folk jag kände som var där, omöjligt att räkna upp alla.
 
Jag hade iaf en riktigt kul kväll. Första halvan av kvällen hängde jag mest med Mikaela, andra halvan var jag på egna villovägar och dansade bl.a. med Tomas, samt var ute på cigg med Patte o Toffe.
 
Då det stängde fick jag hjälpa fulla tjejerna Jeanette och Janet att få tag i sina grejer från narikkan. Sen gick jag bara hem och sova. Jag var inte särskilt full fast jag hade druckit ganska mycket under kvällen.
 
 





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?