Mikael Weermets at Sky

Det gick riktigt bra att lämna hundarna igår. Men jag rastade dem väääldigt mycket igår, och på kvällen följde jag med Jeanette och hennes franska bulldogg till hundparken!
 

Väl hemma sen kom Nicke och Mikaela till mig och vi förfestade. Sen gick vi till sky. Var ganska full redan då, men köpte inte så mycket på krogen, en lonkero och sen delade jag på en champagneflaska med Nicke. Vi satt vid ett bord där ute i början, flummade och hade skoj.
 
Sen gick vi runt inne på stället, dansade osv. Jag upptäckte att min telefon var försvunnen! Så då gick vi runt och sökte efter den på alla ställen vi varit. Men hittade den inte, så nu är jag utan iphone.

Sen tappade jag bort alla. Dansade själv en stund. Sen gick jag hem kanske 3 tiden. Feelisen var inte på topp pga telefonen.  Men det var en riktigt kul kväll ändå! :)





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?