Hiroshima Haze @ Jeppis

 
 
Igår var ett misslyckande allt igenom. Jag drack en spritblandning som jag inte blandat själv, och den var tydligen allt för stark för mig. För jag blev alldeles för full och minns nästan ingenting.
 
Vi började hos mig klockan 18. Jag, Daniel och Mänty drack. Sen kom vår chaufför Nicke. Vi for iväg till Jeppis, stannade vid abc Oravais också. Sen i Jeppis satt vi på en gräsmatta utanför Hogans bar. Jag checkade in på facebook att jag var i Jeppis, och då skrev en kille till mig och undrade var vi var.
 
Jag hade aldrig träffat honom, men sa att han kunde komma dit, så han kom en liten stund och drack med oss, haha random :D Sen for han, och Mänty gick in på baren. Jag och Daniel var lite för fulla, så ja tror vi blev utslängda. Ja minns ingenting av baren, ja har bara en liten minnesbild av att jag såg Emma med det färgglada håret och vinkade till henne hhaha :D
 
Sen skulle vi fara, jag Nicke och Daniel. Nicke hade druckit nån öl, så vi var tvungna att vänta, eftersom han har en blåstest-grej i bilen som gör att bilen inte startar om man druckit. Men inom en halvtimme starta den nog så då for vi å snurra å påå till centrum där, sen bara hem å sova! :)
 
Glad att jag lärt mig att det inte är kul att vara så full så man inte minns nåt. Förr trodde jag att det var enda sättet att ha kul på, men vakterna på pullo har visat mig att man inte behöver få blackouts för att ha kul!
 
 
 





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?