Ganska nykter på pullo! wow

Igår blev det ett träningspass på gymmet, åh vad jag saknat det stället! Så synd att man inte hinner träna som man ska när det är så många fester på g nu när alla har semester.
 
Sen på kvällen var jag, hundarna och Maija hos Daniel på förfest.
Jag blev full efter första lonkeron, fast jag drack den långsamt!
Så det blev inte fler än 2 stycken på förfesten.
Sen gick vi till krogen och i början var det inte så mycket folk men det blev snabbt packat!
 
Verkligen ALLA hade nog kommit på idén att gå till Pullo idag, det var så mycket folk!
Vi dansade med Jossan och hennes kompis först. Jossan var riktigt full haha ;)
Själv blev jag lite illamående av alla söta lonkero, men det gick om när jag försökte dricka snabbare.
 
Att uppleva Pullo när man börjar bli nykter, det är en annorlunda känsla.
Baren känns inte alls lika rolig och man inser verkligen att all glädje man har när man är full är en illusion.
Alla fulla människor är störande. Det kom fram massa fula killar och raggade på mej
och Maija där vi dansade på scenen, blev så arg på dem!
Jag träffade lite vänner också förståss. Fulla Patte var där med en malaxbo som kände mig.
Och Pidi träffade jag en sväng också. :)
Min lillasyster var där med sina vänner, de var ganska fulla... Haha!
Gusse och en annan kille sa att jag skulle be min syrra dricka vatten.
 
Mestadels av tiden dansade jag och Maija på scenen.
Ångrade att jag inte tagit högklackat, det hade varit mer feelis då!
Strax före klockan 3 var min drink slut och jag orkade inte börja köa igen vid bardisken,
så jag tog ett vattenglas! Eftersom jag ändå var så pass nykter var det ingen mening
med att dricka mer, skulle ju ändå inte lyckas bli full.
Min slutsats med kvällen är att Pullo är roligast om man är full!
(Men kan såklart vara roligt annars också, ibland)
 
 
Sista låten var det en random kille som ville dansa, så jag dansade tryckare med honom, haha aaw!
Nåja sen var det valomärkki så vi gick ut, jag och Maija. 
Vi väntade utanför på min syrra som tog god tid på sig. 
Där ute träffade jag min suparkompis från Rocktails, som jag söp med senast i måndags.
Jag kunde helt okej finska även fast jag var nykter. Sen gick jag och syrran hem till mig för att sova! :)





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?