Frågor

Ska jag dricka idag eller inte?
Ska jag gå till Sky eller någon annanstans?
Jag har ingen hundvakt till Jack och Trolla idag. Behöver de hundvakt om jag bara är ute mellan 23 och 04? Hundar får ju enligt lagen inte vara ensamma mer än 4 timmar/dag...
Vem ska isåfall vara hundvakt?

Oavsett så aktiverar jag och motionerar dem ovanligt mycket idag för att trötta ut dem, vad som än sker ikväll :)
 
 
 
 


Muppis

Jag tror lagen är att du får lämna hundar ensamma 6h, inte bara 4. :) De klarar sig bra ska du se, Lady har inge problem då man lämnar henne ensam, hon bara sover. :D

Svar: Ok, för i Sverige är lagen att hundar får vara ensamma högst 4 timmar. Men djurskyddet är ju mycket strängare där än här i Finland så :P
Alexandra None



URL:





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?