Fontana onsdag


Igår valde vi bort Pullo och for till Fontana istället. Härlig feelis där med gratis grillmat och färska jordgubbar. Samt 1,50 euros drinkar fram till klockan 23.30. Dock var det alldeles för lite folk, vi bara satt ensamma vid bordet, jag Fredrika och Kent.
 
Före det var jag och förfestade hos Daniel med Sofie och hundarna, som beskrivet i inlägget under detta. Lite senare kom även Gusse, Fredrika och Kent dit. Vi satt ute ganska länge, sen gick vi in en stund och sen gick vi tre till krogen medan Sofie och Daniel stannade hemma och drack med hundarna.
 
Jag köpte flertalet lonkero och sangria. Så gott! Vi hade riktigt kul även fast vi bara var tre personer. Dock gick vi hem ganska tidigt, typ 2 kanske. Vi gick på torget och såg en dvärg-tjej som var jättefull. Vi talade med henne en stund, sen gick vi till Daniels.
 
Efterfestade där. Första att gå hem var Fredrika och Kent. Sen satt jag och Sofie och hade skoj medan Daniel var jättefull som vanligt, hehe ;D Vi tjejer och hundar gick hem ca 5 tiden tror jag.
 
 
 





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?