En annorlunda måndag

Jag ringde Pidi när jag fixat mig klart klockan 7 på kvällen.
Han kom ut på torget för att släppa in mig, han var helt vinglig.
Jag kom in på rocktails takterass och mötte killarna från gårdagskvällen!
De hade supit nånstop sedan morgonen, så de var ganska fulla.
 
 
Vi hörde på musik, festade, drack, rökte, och killarna var i bastun.
Sen sa det BOM och jag var påverkad.
Satt och fnittrade och hade skitkul till en annan kille som jobbar på rocktails,
han hade nån show och verkligen bjöd på sig själv, det var så himla skoj.
 
Några killar hade slocknat, och Pidi for hem väldigt tidigt, vilket ju var förstående.
Jag var ganska trött själv. Satt lite i min egen värld hela kvällen.
Jag och Junnu och Juhis for till gringo. 
Vi satt iaf ett stort gäng på gringo, jag kände flera där, kimi, sami och jamppe bl.a.
Sen var det nog också massa finska typer.
 
Jag var sjukt trött och törstig.
Men samtidigt hade jag lite svårt att dricka mera för jag kände mig så full att jag inte ville bli mer påverkad.
När klockan var strax före 3 tog jag det ansvarsfulla beslutet att gå hem.





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?