Åminne skumdisco 2013

Var på gymmet igår för att försöka få bort träningsvärken, hade nämligen varit på en timmes bodypump dagen innan så det kändes i kroppen! Sen var det dags att börja festa. Anna S och Emilia kom till mig efter 6 ungefär och vi satt hos mig och drack. Jack och Mimmi var med.

Sen kom kvällens chauför, Daniel. Vi tog hundarna med och for till hundparken. Sen snabbt hem med hundarna och till stan för att träffa julkki och handla lite saker. Julkki hängde med oss sen när vi for till Åminne!

Väl i Åminne träffade vi massa folk, satt vid bryggorna osv. Jag hängde med Janina, vi betalade in oss och dansade! Både i skummet och vanliga discot.
 
 
Var ute en sväng sen och drack lite mera, vi hade gömt vårat dricka där ute nånstans så.
 
Fan vad folk är annorlunda där än på krogen!
Massa killar som kommer fram till en hela tiden, ganska desperata, men kul med socialt folk ändå! :)
Jag dansade med nån svensk vasa kille först, sen med Bagge haha.. ;P
Och sen med en finsk kille.
Jag och den finska killen gick ner till stranden en sväng sen innan stängning, och jag kunde prata finska riktigt bra. Det hjälpte att plugga i bilen påväg till ruisrock haha! :D
 
Vi gick ut sen då det stängdes, satt på en bänk vid ingången och talade. Sen gick han till bussen så då gick jag till mina kompisar som stog en bit bort. Lånade nåns telefon och ringde Daniel. Han var där, så Julkki och jag gick och mötte honom. Men han hade bilen full med fjortisar, så Julkki och jag fick sitta i bakluckan hahah!
 
Men det gick bra, vi fick salmix av en av fjortisarna som spydde. Så vi satt där bak och drack salmix och skrattade. Jag blev fan full av det, för vi drack så snabbt. Sen hem och sova!
 
Jag var inte så taggad på att åka till Åminne först, ville hellre fara på krog.
Men fan vad jag är glad att jag åkte ändå!
Fick massa nya bekantskaper, och det var så skoj!
Jag önskar verkligen att jag var 15-17 år gammal igen.
Det var lite pinsamt att säga att man är 20 år gammal när folk frågade hur gammal man va.
Men man är väl så ung som man känner sig, right? :)
Festa på och skit i vad andra tycker!





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?