Roses are red, violets are blue, a bottle of vodka is cheaper than dinner for two

Började med förfest igår då. Alla var medvetna om att det endast var förfest så folket kom rätt tidigt och drog redan 11 när jag och Daniel tog oss till krogen.
Förfesten var så mycket bättre än krogen! Älskar mina vänner som jag kan skratta och va mig själv med. Vi drack och hade trevligt. Gusse kom in en sväng oxå och jag köpte en flaska viru valge, kan va bra att ha hehe :D
Jag och fina Veera som snaaart fyller 18 och joinar mig på pullo!<3

Sen gick vi till Leipätehdas. Det var ju WASA GOES WHITE där de skulle spela house och alla skulle vara klädda i nånting vitt. Ärligt talat så minns jag ingenting av musiken. Jag var full redan när jag kom dit så har inte så många minnesbilder. (hade inte festat sen nyårsafton och no food on drinking days är min filosofi)

Vet iaf att krogen var lame. Ganska lite folk var där, och inte alls samma stämning som på pullo. På pullo är det hela tiden finska killar som kommer och talar med mig, men på leipiks så höll sig alla till sina gäng, booring! Jag dansade en hel del och drack en par lonkero. Umgicks mest med Daniel, jag kände ju ingen annan där! Ännu en till fördel med Pullo, man ser alltid nån man känner! ;P Åhh vad jag saknar pullo!
Vi åkte hem kl 3 eller nåt sånt har jag för mig. :)





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?