Vision @ Leipätehdäs

 
I lördags ordnades Vision på Leipätehdäs.
Jag började förfesta med Ellinore och Nathali.
Daniel skulle skjutsa oss till krogen (jag vill inte gå i kylan haha)
Så även han kom på förfesten.
 
Lite senare kom också en väldigt full Nicke, samt iisa och Linje.
Vi var allihop mycket fulla när vi skulle till krogen, lite väl fulla alltså.
Men vi kom in iaf, och linje köpte drinkar till mig och iisa.
Dessvärre minns jag i princip ingenting av krogen. Jag är alldeles för lättpåverkad av alkohol! :P
 
Var ute och vinglade på terassen med Jeanette.
Stod vid baren och talade med Tomas och Ida.
Dansade med tjejerna. Var nog uppe på scen också fastän jag inte har nåt minne av det.
Plötsligt stängde krogen. Jag var inne på toan när en vakt knackade på och sa att det stänger.
Det var nästan folktomt när jag skulle gå ut :O skumt.
Min telefon fungerade inte, jag hade tappat bort alla vänner, och lappen till garderoben var borta.
Stod och frös så jag skakade och tillslut fick jag min jacka ändå.
Vandrade hem i kylan, usch för att gå ute på vintern!
 
Nathali som skulle sova hos mig kom hem lite senare också.
Här är en bild av henne på förfesten ;D
 
 
Tyvärr ingen lyckad utgång för min del. Man vill ju minnas vad man gjort liksom! Det är bara en massa mörker och frågetecken för mig :P





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?