Christmastime of the year

 
Vaknade förkyld imorse, sååå ont i halsen osv. Vilken tur att jag är hos föräldrarna då, behöver inte gå ut ur huset överhuvudtaget. Istället har jag städat massor! Även lagat julmat, det är mycket som måste förberedas inför julafton. Älskar förberedelserna, jag är ju en liten festarrangör egentligen.

Dessutom har jag skrivit klart mitt examensarbete i Ledarskaps-kursen! :D 14 sidor text blev det. Nu ska jag bara läsa igenom det innan jag lämnar in det. Att läsa är den jobbigaste delen, jag kan inte sitta still och koncentrera mig. Fatta vad jobbigt om man vore lärare och skulle läsa igenom alla 30 elevers arbeten, och allihop ska ju vara runt 10 sidor långa. Det måste ju ta flera dagar att läsa igenom och kunna göra en rättvis bedömning.
 





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?