Umeåresa + Vision på leipis

Igår steg jag upp väldigt tidigt och följde med min pappa, syskon, moster, mormor och morfar till Umeå på en dagskryssning. Båtresan dit var ganska lång och tråkig, men väl i Umeå gick vi i massa affärer och jag köpte lite kläder + handlade på systembolaget! :D
 
På sena eftermiddagen steg vi på båten igen för att återvända till vasa. Vi drack allihop, jag köpte en mansikkalonkero och sen drack jag en halvliter av mitt 13,5% rosévin. Lite på G blev jag väl, vinglig och sådär, fast min pappa och morfar var mycket mer fulla än mig. Jag undrar om min alkoholtolerans har höjts nu, om det kan gå såhär snabbt. Men tydligen!

Det var jättekul att dricka med familjen eftersom de annars aldrig dricker. Väl i Vasa åkte jag hem snabbt och sen gick jag till Leipätehdas.
Där träffade jag på Daniel och följde med till vårat bord. Kim Laine hade födelsedagsfest så han hade reserverat VIP-bordet. Vi fick in massa alkohol, vodka, champagne osv. Jag drack ganska mycket fast lyckades inte bli full.
Daniel däremot blev stupfull som vanligt och slocknade vid bordet. Jag dansade en hel del under kvällen, DJ Muddy is the best! Daniel for hem, jag stannade ett tag. Dansade med Tommy och Sebbe bl.a.
 
 
 
Men jag gick hem redan klockan 3 efter att jag hade köpt ett glas vatten och druckit upp det. Ikväll blir det pullo!
 





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?