Summersky Sunglasses @ night

Best party ever!
 
 
 

Igår blev det förfest hos Emma med henne, Daniel, Paulina och Jaho. Jag blev rätt snabbt full. Sen for jag och Daniel till sky och jag köpte en flaska skumpa. Vi satt ute och chillade först, när plötsligt en kille kom och frågade efter tändare.

Började tala med honom och han var från Umeå! :)
Han hade VIP-bord och bjöd in oss att sitta med honom.
Så vi gick dit efter en stund, awsome med drink-table precis bredvid DJ'n! :D
Spenderade mestadels av kvällen där.
Killarna hade även ett hotellrum på våningen under sky,
så jag hängde med dit och länsade minibaren litegrann ;)

Ingen jävla aning vad som hände sen, men jag hängde med Mikaela och efter 3 gick vi ut och var påväg hemåt. Jag träffade en kille på vägen hem, han var från Åbo så vi satt och diskuterade ute på en trappa en stund.
Efter en stund ute i sommarnatten begav jag mig hemåt och gick och la mig.






NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?