Söndag i Hesa

Det var bara en tvådagarsfestival, och söndagen spenderade vi i stan. Jag tvingade upp Daniel tidigt och så körde vi in till stan och parkerade precis utanför Forum. Gick i massa affärer hela dagen i väntan på våra vänner. Vi började inte köra mot vasa förräns närmare 5-tiden!
 
Hemvägen fick Daniel och Laine köra bilen, för jag satt i baksätet med Anna och Ville och drack alkohol. Vi spelade hög musik och hade skitroligt. I Tampere var det trafikstockning, boooring! Vi stannade även flera gånger, mestadels vid några abc:n. När Daniel kört sin halva av vägen och det var Laines tur att köra, då började Daniel också dricka.
 
I Vasa släppte vi av Laine först och sen åkte vi till matkis och driftade  lite i gruset ;P Skjutsade hem Anna och Ville sen och styrde kosan mot min lägenhet där jag paniksminkade mig, eftersom vi bestämt oss i bilen att vi skulle dra till Pullo en sväng. Klockan var strax efter 12 när vi kom till Pullo. Träffade Gustaf, Patte, Pärsan och Katsin.
 
Det var ganska lame vid pullo, men förväntade mig inget annat eftersom det var söndag så. :P Jag stannade där till klockan 2, alltså två timmar. Drack endast 1 lonkero under den tiden, ville inte supa alltför mycket.
 
 
Pullo var inte vidare häftigt när de spelade Work Hard, Play Hard på dansgolvet, och man själv kände sig lite överlägsen då man hört David Guetta spela den live två gånger! :D
 
 
 





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?