Likörnyheter

 
Här om dagen var jag inne på alko och såg den nya ufo-shot, en blå flaska (bilden nedan). Den såg ganska spännande ut, den vill jag testa! :)

En annan flaska som ännu inte finns på alko är Pople Citrus & Mango (bilden ovan). Den har jag smakat flera gånger på sky och jag tror nästan att jag gillar den mera än Pople Strawberry och Pople Blueberry! Citrustonerna gör den fräsch, och den passar bra i drinkar tycker jag. Önskar att de kunde lansera den på alko snart.
 
 
För de som gillar Mojito kan nämnas att Bacardi nu lanserat en Mojitoflaska, den är ganska lik Say Mojito, det är samma alkoholprocent och storlek. Men alltid kul/spännande att smaka på nyheter right? :D


Fredrika

Ja det nya Pople är riktigt god faktiskt! :D



URL: http://fredrrika.blogg.se/





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?