Konstens natt 2013

Sorry for bad uppdatering, orkar inte blogga när det inte händer nånting :P
Igår var det Konstens Natt. Började med att nykter gå till stan klockan 5 för att se Hiroshima Haze. Var där med Emma och Jaho.
 
Sen träffade jag lite fjortisar en stund, och var hem efter min egen dricka. Gick tillbaka till stan och började supa med Jenny. Var upp till föregångarna med henne. Sen ut och mötte upp Emma, Hanna och Nizze. Var upp till föregångarna med dem också, men Hanna blev utslängd för att hon var full.
 
Tappade bort dem sen och gick istället med Julkki, Daniel och Sofie. Var upp till föregångarna igen för att låna toan denhär gången. De sa inget fast jag drack mitt alkoholglas där hehe.
 
Plötsligt satt vi utanför rewell, träffade fler fjortisar och talade med folk. Det var bekanta överallt! Efter det gick vi bakom rewell center till techno-tältet. Jag, Daniel och Sofie satt där. Sen kom Soffi och hennes två vänner från Sverige. Vi satt ett tag där, men tyvärr började det regna så vi gick hem till mig och fortsatte dricka där.
 
Senare kom även Anna salonen. Vi testade gå till LadyPink, men hon slapp inte in så vi gick tillbaks till mej. Då kom Katsu till mig också. Vi drack upp det sista innan vi sa god natt vid klockan 3 och alla for hem. :)
 
Min syrra och Natali sov hos mej på natten eftersom de varit ute på krog.
Bild från google eftersom jag inte har några bilder från igår.
 
 
 





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?