Hemmafester istället för sky

Rätt tidigt på kvällen igår kom Nicke till mig och tyckte att jag också skulle börja dricka.
Så det gjorde jag, vi kollade på gamla bilder från våra fester några år tillbaka.
Jack och Mimmi var också med.
Lite senare kom Lill-mange, Rami och Toge.
 
Toge satt under köksbordet med Jack, de trivdes riktigt bra ihop ;P
Alla drack med en väldig fart, utom Mange förstås :)
Sen körde vi till brändö till Anton.
Där var förutom Anton också Kimi, Niko o Lotta. Lotta gick jag i samma klass med på merkonom! :)
Och Kimi, han var en av de första jag träffade när jag började supa i Vasa som 15-åring, många härliga minnen!
Som ni hör blev det inte sky som jag hade planerat.
 
Vi for iaf till omalleys senare. Jag var rätt så full där och minns inte exakt vad som hände.
När det stängde gick några till rocktails, men jag o nicke stannade ute, för Mange o Toge kom tillbaka rätt snabbt.
Då satte vi oss i bilen och skjutsade hem allt folk, och tillsist skjutsade Mange hem mig.
Klockan var väl nog runt 4 då.
 
 
 





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?