Andra natten i rad på sokos hotell

Min lillasyster och jag bestämde oss för att gå ut och festa igår. Vi begav oss till stan, förfestade hos mig och gick sedan till Pullo. Träffade Gustaf och Björn och deras vänner. Sen kom Elli så då hängde vi med henne. Var ganska mycket i karaokerummet, med Elli, Paavo och Arski.
 
Jag var rätt nykter under hela kvällen eftersom vi började dricka så himla sent. Oavsett så var det kul ändå :)
 
Vi dansade lite mer mot slutet, och sen träffade jag på Toffe och Patte som precis vunnit några hundra euro var på Black Jack-bordet! Eftersom stället stängde gick vi ut. Toffe och Patte fick idén om att hyra ett hotellrum och fortsätta festen, så min syster och jag + en annan tjej följde med.
 
Vi tog en taxi till Kantarellis.
Där var det fullbokat.
Vi kollade på Radisson.
Där var det fullbokat.
Hotell Astor.
Fullbokat.
Däremot hyrde killarna varsitt rum på Sokos. Vi drack en hel del från minibaren och när jag kollade runt mig var exakt alla ganska fulla utom jag själv haha.
 
Så småningom var det ljust ute, och vi var rätt trötta. Vi sov några timmar. Jag och syrran vaknade först och gick tysta därifrån klockan 11.
 
 
 





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?