Hyra lägenhet!

Har precis skrivit kontrakt, 1 maj har jag en egen etta i vasa! :D Anledningen till att jag väntat så länge är för att jag inte vetat om jag vill återvända till Stockholm nu eller senare. Men i mars bestämde jag mig för att jag vill stanna  vasa åtminstone över sommaren. Så då började jag söka lägenhet. Fick inte tag i någon till 1.4 men nu har jag alltså fått tag i en! Så det ska bli skoj.
 
Men sjukt hur mycket hyrespriserna har stigit i vasa på några år. När jag var 16 och skulle få min första lägenhet kostade allt mellan 300 och 400 euro. Mina två första lägenheter hade hyror på 320 euro vardera. Men nu på sistone har allt blivit så dyrt. Min etta i brändö sommaren innan jag flyttade till Sverige kostade 400. Nuförtiden går standardettan i vasa på 500 euro och mer. Sjukt, men så är det väl med allt.
 
 
 





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?